آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آترین

بابا: امروز 28 بهمن 1392

1392/11/28 11:31
نویسنده : هلیا
2,391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

منم خیلی وقته که سایت رو به روز نکرده بودم.

اتفاقات خوبی  بود، مامان شه و بابا مه اومدن ایران، عمانی و متین هم اومدن، ما تایلند رفتیم و برف سنگین اومد آترین رفت آرایشگاه و مدل فشن شد، خاله سارا هم اومد ایران وووو و والنتاین شد و من گوشی آی5 کادو گرفتم.

همه اینارو گفتم که بگم گوشی جدید دارم و عکسهای بعد از این با کیفیت بهتر خواهد بود. :-)

حالا عکسها:

آترین و پسرعموش که آتیش سوزوندند.

ژست آترین که عاشقشم

این ژستشم دوست دارم

اللللللوووو بابا، باببا، بابببا، باااابااااا،..... زودی بیا خونه

هتل آوییستتا، پوکت، عالی بود.....

جالب اینکه هر کسی برای برق خونش انگار از نیروگاه جداگانه سیم میکشید.

این قیافه رو ببین، خوردنی نیست.

صحنه های بیاد ماندنی و رویایی

آترین خسته ولی همه جا پا به پای ما اومد دمش گرم

آترین شاد بعد از خواب

بعد از اون هوای 30 درجه اومدیم ایران. حالا دم خونه ما رو ببین. ترک خوردیم.

آترین بعد از آرایشگاه با مدل موهای فشنی

ایم والنتاین. گوشی جدید و عکسهای خوب

آترین منتظر دوستش تارا و خشایار و تینا جون، خاله سارا و و احسان، آرتین و لیلا

و کیک ولنتین و زحمتهای مامان هلیا.... شام هم باقالی پلو بود و ته چین، طبق معمول عالی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد