آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

آترین

این شیه؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/9/20 16:58
نویسنده : هلیا
2,155 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 20 آذر 91 هست و الان آترین با خانم داوری تو آشپزخونه هست و یک بند داره میپرسه این شیه؟

تو هقته ای که گذشت آترین خیلی کلمات جدید میتونه بگه: ماست مرسی هلیا و ....

5شنبه مهمون داشتیم هدی و نگین و سوگل و .... جاتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت و آترین هم گلهایی رو که آورده بودیم تو همشون رو کند و بوسشون میکرد و همه هم عاشقش شده بودن

جمعه هم که ما خونه مامان پارسیا دعوت داشتیم و آترین رو گداشتیم خونه مامانم اینا

آترین هم اونجا همش گفته مامان بابا ددر و هر کی هم که زنگ در رو میزده میگفته هلیا!!!!!

رفته بوده تو اتاق تاریک و از اونجا کاپشنش رو پیدا کرده و گفته ددر مامان :)

منم که هنوز مشغول این پایان نامه ام هستم و امیدوارم که به زودی تموم بشه

آترین جونم میخوام بهت بگم که خیلی خیلی دوست دارم و تنها چیزی که از خدا میخوام سلامتی تو و پایداری خانواده کوچیکمونه  خیلی دوست دارم مامانی جون من

دیشب هم عمو و یاسی جون اینجا بودن و عمو محمد میگفت که آترین خیلی خیلی باهوشه و یه بار جلوش با آیفون پیانو زد آترین هم یاد گرفت و هی تند تند محمد رو بوس میکرد که بره تو بغلش و با آیفون بازی کنه و کلی هم یاسی جون رو بوس کرد

حالا پارسال:

14 آذر(تاسوعا): دستش رو میکنه تو دهنش و میخورتش، اینم عکس من و بابام

15 آذر(عاشورا): اولین روزی که بیبی انیشتن رو دیدم و کلی خندیدم(١١ هفتگی)

 ١٧ آذر: اولین سرماخوردگی

18 آذر: اولین روز که میتونم با دستام چیزی رو بگیرم

19 آذر: آخه این طرز خوابیدنه؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا بابک
21 آذر 91 7:22
عالی بود مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد