آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

آترین

افتتاحیه :)

1391/8/16 23:45
نویسنده : هلیا
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی ١٤ آبان ١٣٩١من این وبلاگ رو برای پسر گلم با کمک دایی همایون راه انداختم

الان که دارم این رو مینویسم آترین با خانم داوری تو ایوون هست و دارن آب بازی میکنن (چون هوا سرده دارد به گلها آب میدن)

خلاصه این که چون من نمیرسم که تمام یک سال و 2ماه گذشته رو اینجا بزارم، تصمیم گرفتم که از تاریخ همین امروز یادی از پارسال تو همین روز هم بکنم

راستش پارسال همین روز آترین رو ختنه کردیم و بعدش هم ما خونه مامی مشته شب موندیم

اینم یه عکس

 پارسال همین زمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا بابک
16 آبان 91 10:37
سلام به پسر گلم
آرزو دارم که همیشه خوب وخوش باشی
دوست دارم

پارسال این موقع خیلی استرس برای ختنه شدنت داشتیم ولی امسال داری راه میری و ایشالله سالهای بزرگ میشی و ما هم لذتت رو ببریم.
آترین جونم قدر مامان و باباتو بدون چون من الان میفهمم که مامان و بابا یعنب چی.
آرزو آرزو دارم که همیشه بخندی که خوشاحالی و سلامتی و موفقیت تو و هر بچه ای نهایت خواسته پدر و مادرهاست.
دوستتان دارم.








بابا بابک
20 آبان 91 18:12
سلام
به همه
امروز 20 آبان 91 و من و آترین تنها خونه هستیم.
اول با هم کلی بازی کردیم و بعدش آترین یه دفعه تو بغلم خوابید.
خیلی حال میده که بچه تو بقل آدم خواب بره
خدا قسمتتون کنه



elham
31 اردیبهشت 92 12:16
elham
31 اردیبهشت 92 12:17
اين پسر شما خيلي با كلاس تشريف دارن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد