آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آترین

2 بهمن 91

1391/11/2 12:37
نویسنده : هلیا
1,920 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه از کارهای جدید آترین بگم که از باباش یاد گرفته و میگه این شیه؟ برخ(برق)

یک کار جدید دیگش هم اینه که وای می ایسته پشت پنجره و میگه آقا آقااااا :)

دیشب هم خونه عمو محمد بودیم با عمو مصطفی اینها که رسما ایشون همه رو کچل کردن از بس گفت به بده به میخوام، به به بیده

هفته پیش باباش شیراز بود و ما از دوشنبه تا چهارشنبه رفتیم خونه مامی مشته اینها و آترین شب چون جاش عوض شده بود نمی خوابید و کلی اذیت کرد اما با مامان و بابا خیلی به ما خوش گذشت

جمعه 29 دی هم 3تایی رفتیم آتلیه(پیش سیاوش) و عکس گرفتیم

اینم 26 دی سال پیش که خونه آرشا نی نی پارتی بودیم

تولد 4 ماهگی آترین میکی موس

اینم عکسی که من دوستش دارم و آترین دیگه به کمک بالش میتونه بشینه

اولین شمال با دایی همایون و مامی مشته اینها

عشق پدر پسری

آخه این قیافست که تو داری؟؟؟؟؟؟

آترین جونم خیلی داری زودی بزرگ میشیا، دلم واسه همه روزهای با تو بودن تنگ میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
3 بهمن 91 22:15
مامان آترین جون

فکر کردی هنر کردی یه نی نی به دنیا اوردی ؟؟؟ معلومه که نکردی
چون عین بچه شما توی عروسک فروشی ها هستتت
خیلی نی نی تون خوشمزه و بامزه و باحاله
موهاش منو کشته
مخصوصا توی اون عکس مو سیخ سیخیه ..که شکل بچه شیر شده ( من عاشق بچه شیرام)
لپشو از طرف من یه بوس بکن


ممنون رویا جون
خیلی لطف داری
حتما عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد