آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آترین

12 بهمن 92

1392/11/17 11:09
نویسنده : هلیا
2,183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینقدر از زمان و سایت آترین عقب افتادم که نمیدونم از کجا شروع کنم

جاتون خالی توی هفته گذشته ما با هدی جون و عمو مهدی و مانی جون رفتیم تایلند که خیلی سفر خوب و به یاد موندنی ای بود و به همه ما خوش گذشت

حالا عکسهای آترین رو از آبان 92 ادامه میدم(خیلی عقبم)

آترین و کیانا جون

آترین و دوستای شیطون و بلاش

تولد 26 ماهگی آترین جون

 

عکسهای آذر 92

آترین خلاق من

آترین رو بردیم که واکسن سرماخوردگی بزنه اول من و بابک زدیم نوبت آترین شد قشنگ آستینش رو زد بالا و واکسنش رو زد و بعدش هم گفت آقا مرسی یعنی آقاهه که آمپول میزد و ما مرده بودیم از خنده

آترین در آرایشگاه که عین گل میشینه تا آقا امیر موهاش رو کوتاه کنه

دو تا عشق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سوفیااا
13 بهمن 92 9:52
هلی جان رسیدن به خیر عزیزم.. چقدر کار خوبی کردی رفتی سفر براوووو... غش کردم یعنی من برای گل پسرت که انقدر آقاستتتتتتت ماشالللااااااااا.... یعنی ادا اصول من موقع آمپول زدن منو باید مقایسه کرد با آتی خخخخخخ بوس برای آتی گللللل خوب و خوش و سلامت باشین و خدا حافظ و نگهدارتون
رویا
13 بهمن 92 21:37
هلی جونم .من هر وقت عکس اترین رو میبینم یه کلی حس خوب پیدا میکنم . من قربون اون تیپش توی عکس اخرش بشم . اخه بچهههه این قیافه است ! این تیپه ! هر وقت میتونی براش صدقه بده . واقعا نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد