آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

آترین

۱۱ خرداد ۹۲

1392/3/11 16:59
نویسنده : هلیا
1,692 بازدید
اشتراک گذاری

۵شنبه خونه دایی همایون بودیم با مامان و بابا و عما و گوجه قهقهه

رایان گیتار میزد و آترین هم قر میداد: شونه شونه

دیشب هم نرگس اینا قرار بود بیان خونمون که مهمونهامون اضافه شدن: رضا و نیاوفر؛ محمد و شهرزاد؛ یاسی و محمد؛ نرگس و سروش و لیلا؛ تینا و خشایار

آترین هم به آرنیکا میگفت آنا

با آرنیکا و مبین حسابی بازی کرد و خودش رو قاطی بزرگا کرده بود و عین این بچه های بزرگ تو اتاقش بازی میکرد ولی با تارا خوب نبود و تا من میرفتم سراغ تارای خوشگل قلنبه سریع خودش رو به من میرسوند و نمیزاشت که من بغلش کنم.

حالا ادامه عکسها: این شب برگشتن از آلمانه که آترین دلش واسع ماشینش تنگ شده بود

فروردین ۹۲:

اینم روزی که سقف اتاق خوابمون ریخت و مجبور شدیم تو هال بخوابیم که آتی حسابی ذوق کرده بود

 

پسر گل من موقع واکسن یک سال و نیمگی که واقعا عین یک مرد برخورد کرد و خودش دستش رو برد جلو و روش رو برگردوند

آترین DJ

اینم ایمیل دوست بابک: آترین چکشیان که زمان تولد آترین واسش فرستاده بود

بابک جان سلام
!!!قدم نو رسیده مبارک. میگم مثل اینکه همه آترین‌ها خوش تیپن‌ها
الان داشتم با خانومم (تارا) عکس‌هایی‌ رو که فرستاده بودی نگاه میکردیم و هر دو گفتیم چه قدر آترین شما خوشگله. خدا حفظش کنه و ببوسش
به خانومت هم سلام ما رو برسون و مواظب خودت باش
قربونت
آترین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رویا
11 خرداد 92 15:23
عزیزمه ... اون عکس اخرش مثل دانشجوهای آکسفورد افتاده سر فرصت میام عکساشو نگاه میکنم
رویا
11 خرداد 92 23:56
ان شالله اق اترین که بزرگ بشه .. جای اون ماشین قرمزش که اون جوری ، خوشگل .. بهش تکیه داده ...
یه پورشه قرمز باشه )

کاملا هم به تیپش میاد


عزیزم ایشاالله
لطف داری خانمی
رویا
11 خرداد 92 23:58
ان شالله وقتی بزرگ شد بااون تیپ عالیش .. به یه پورشه قرمز تکیه کنه .. خیلی بامزه تکیه کرده
رویا
11 خرداد 92 23:59
اون عکس واکسنش خیلی نازه جونم .. چقدر آقائه به به کاملا اخلاقای خوبش به مامانش رفته
سوفیااا
13 خرداد 92 12:14
ای جووون آتی خوشمل خوشتیپ آقا
چقدر آقا بوده موقع واکسنش غش کردم براش.. هلی چقدر قربون صدقه اش میری در روز خدایی؟ )البته غیر از مواقع خرابکاری های گسترده و وسیع هههه (
بوس

رویا جون دانشجوی آکسفوردو عالی اومدی خخخخ

ایشالا کنار هم شاد و سلامت و خوش باشین همیشههههه ی همیشهههه


ممنون سوفیای عزیزم
خیلی لطف داری
میبوسمت یه عالمه
رویا
18 خرداد 92 20:28
مامانه آقای بامزه کجائی ؟؟ نگرانت شدیم
مانا
19 خرداد 92 14:22
آتي خيلي دلم برا تنگ شده عشقم بوس به روي ماهت
رویا
19 خرداد 92 23:00
تپلی کجائی ؟ *
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد