آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آترین

۹ خرداد ۹۲

1392/3/9 20:26
نویسنده : هلیا
1,862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان چند روزه که ماهان اومده پیش آترین و آترین هم حسابی خوشحاله و یکبند از صبح داره میگه ماههان ماههانی و حسابی با هم بازی کردن و دیشب ماهان جون رفت خونشون که من فکر میکردم آترین خیلی گریه کنه که خیلی راحت برخوزد کرد و دم در واسش بوس فرستاد.

از کارها و حرفهای جدید آترین: تا بابام یا باباش میان میدوه و دمپایی میاره واسشون..... میگه خامَه؛ بشین؛ دوغ خااامممم؛ شیر خااااااام؛ میاد به سمتم که مثلا من رو بوس کنه ولی یهو سرش رو برمیگردونه(مثلا داره شوخی میکنه)؛ show ur teeth  و close ur eyes رو هم یاد گرفته؛ تو ماشین که میشینیم میگه مامانی اواِده خام: بام بام(منظ.وش آهنگ کامران و هومن: تو رو میخوام کنارم) و باید صداش هم تا آخرین درجه زیاد باشه و باهاش هم میخونه قهقهه

آترین و ماشین شارژی

آترین و عشق جاودانش: جارو و خاک‌انداز البته جاروبرقی همچنان در مقام اوله

آترین و بابا محمود جونش

آترین درایور در Roermond هلند. یعنی اون روز به حدی سرد بود که میخواستم زمین و زمون رو گاز بگیرم

شب آخر: آترین و رامون که یه بند به رامون میگفت آقا آقاااااا

آترین در جعبه تخت پارکش

آترین در حال ژست گرفتن

روز برگشت ساعت ۶ صبح

فرودگاه دوسلدورف

آترین و دوست‌دخترهای هلندیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
10 خرداد 92 2:15
عکسای این دفعه خیلی بامزه است

مینوش بیا که آتی دو تا دوتا سرت هووو میاره

آترین و عشق جاودانش: جارو و خاک‌انداز البته جاروبرقی همچنان در مقام اوله

خدای من من هر دو تاتون رو خیلی خیلی دوست دارم


رویا جونم
نمیدونی چقدر دل به دل راه داره
خیلی ماهی

مانا
19 خرداد 92 14:24
دوست دختراشم عينه خودش شكله عروسكن



قربونت برم من


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد