آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آترین

۲۰ خرداد ۹۲ تولد بابا بابک

1392/3/20 18:53
نویسنده : هلیا
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

بابا بابک مهربون تولدت یه عالمه مبارک

میدونی که من و آترین چقدر دوست داریم

امیدوارم که همیشه خوب و سالم در کنار من و آترین پاینده باشی

میبوسمت

از طرف آترین تخس بلای شیطون که دیگه داره یه عالمه حرف میزنه و دل همه رو میبره

مثلا شنبه ای که داشتیم مامان و بابا رو میبردیم فرودگاه که برن مکه میگه جونی: یعنی آهنگ ای جونم رو بزار و اینقدر تو ماشین رقصید که خدا میدونه گفتم خوبه مامانی داریم مسافر میبریم مکه با این همه رقص و آواز

شعر جدیدش: دست دستی باباش(یعنی دست دسی باباش میاد)

فروردین ۹۲:

آترین دخمل شده واییییی

 اردیبهشت ۹۲: مامی مشته مهربون که جاشون خیلی خالیه

این اصلا اون آترینی نیست که نمیخواد به هیج وجه بخوابه هاااااااا

آترین و دوست کوچولوش کیانا

آترین و خرگوشی جونش

آخه این طرز بنی(بستنی) خوردنه؟

این عکس تکراریه اما خیلی دوسش دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
22 خرداد 92 13:01
خرگوشش خیلی بامزه است . اصلا من عاشق اون ژست اخم کردن آترین توی عکساشم

جذبه ای داره هااا

از طرف من حسابی بچلونش

هنوزم پیشنهادم سر جاشه .. وقتی بچه ات اینقدر خوشگل و بامزه میشه .. استین بالا بزن .. 3 چهار تا آترین دیگه هم توللید کن ...




هاهاها از دست تو
آره نمیدونم این ژست رو از کجا یاد گرفته تا میخوایم عکس بندازیم اخم میکنه واسه من
فکر کنم به خاندان نمکی رفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد