آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آترین

نی نی خوشگل

1391/10/11 20:32
نویسنده : هلیا
2,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز 11 دی 1390 هست و من الان تو نی نی سایت یکی از دوستهای گلم رو پیدا کردم که خیلی دوسش دارم و از وقتی این اتفاق افتاده نیشم تا بناگوشم بازه

بازم که دارم این رو مینویسم آترین هنوز مریضه(ببینین الان چند هفته هست که دارم میگم مریضه) الان هم نشسته داره دودو میبینه و هر چند وقت یکبار میگه ددر

تازگیها هم که عاشق فیلم بچه گی های خودش شده و همش میگه نی نی می خوام، نی نی خوشگل

5شنبه هم خونه عمو محمد بودیم و برادر یاسی و جیران جون از استرالیا اومده بودن و اونجا هم آترین رفته بود بغل رضا و پایین نمی اومد

شنبه هم که عمو هانی اش اومد و کلی سوغاتی گرفت

راستی 2شنبه هفته پیش هم بردیمش و پشت موهاش رو زدیم و فقط واسش یه دم گذاشتیم

٦ دی پارسال واسه اولین بار با آترین رفتیم مسافرت(دبی) که مامان شهناز جون و بابا محمود جون رو ببینه

اینم عکسش که صبح بلند شدیم و دیدیم که خودش غلت زده و برگشته

این هم قیافش که تو اون گرمای دبی مامان شهناز جونش میپیچوندنش لای پتو :)

اینم عمو محمد گل آترین

اینم آترین تو Emirate mall با تزیینات کریسمس

 

آترین تو بغل مامان شهناز و بابا محمود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد