آترینآترین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آترین

آترین کوشولو

1391/10/18 13:18
نویسنده : هلیا
1,814 بازدید
اشتراک گذاری

١٨ دی 1391

هفته پیش 3 شنبه من و آترین صبحانه رفتیم خونه مامان اینها و تا شب هم موندیم و با مامان اینا شب پاستا درست کردیم که خیلی چسبید

4شنبه هم با هانی و مامان اینا خونه دایی همایون بودیم و آترین هم اینقدر با دایی همایونش رقصید که نگو

5شنبه با عمو هانی رفتیم نهار نایب که خیلی چسبید و آترین هم کلی شیطونی کرد

جمعه ما مهمون داشتیم عموهانی و محمدو مامان اینا و همایون اینا و هاله و هانا

آتربن اینقدر قشنگ با هانا بازی کرد و هانا هم هر کاری میخواست با آترین میکرد و آترین هم هیچی نمی گفت و شب هم موقع خوابیدن فکر میکرد هنوز مهمونها هستن و نمی خوابید

دیشب هم کیانا اینا اومدن خونمون و آترین و کیانا کلی هم رو بوس کردن و حسابی با هم بازی کردن

و حالا پارسال

اولین بار که آترین وقتی شیر میخورد بر میگشت و به من نگاه میکرد 16 دی

17 دی: برای اولین بار اسباب بازیش رو دستش میگیره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
20 دی 91 15:49
این پسر شما بامزهی بامزه هاست
خیلی بانکه
ماشالله
من هر روز عکساشو نگاه میکنم

براش یه اسفند دود کن ..من یکی چشمش نکنم
خیلی دوستش دارم


ممنون رویا جون
خیلی لطف داری
خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم
elham
30 بهمن 91 16:00
سلام.وبلاگ زیبایی دارید...خیلی صمیمی و دوستانه هست...با عکسهای زیبای اترین جان هم زیبایی وبلاگتون چند برابر شده...خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید




حتما الهام جان

ممنون از لطفت


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد